Přeskočit na hlavní obsah

Koordinátor plánování prodeje

Máte praxi z administrativní pracovní pozice, velmi dobré komunikativní dovednosti, pokročilou angličtinu a vášeň pro čísla? Pak čtěte určitě dále.

Vitesco Technologies je přední světovou společností, která vyvíjí a vyrábí nejmodernější technologie pohonu pro udržitelnou mobilitu. Svými chytrými systémovými řešeními a komponenty pro elektrické, hybridní a spalovací pohony přispívá Vitesco Technologies k čisté, efektivní a dostupné mobilitě. Výrobkové portfolio zahrnuje elektrické pohonné systémy, elektronické řídící jednotky, senzory a aktuátory a řešení pro zpětné odvádění výfukových plynů. Vitesco Technologies, oblast podnikání koncernu Continental, dosáhla v roce 2019 obratu 7,8 miliardy eur a zaměstnává téměř 40 000 pracovníků v asi 50 lokalitách po celém světě. Sídlo společnosti Vitesco Technologies je v německém Regensburgu.

V Ostravě - Hrabové má Vitesco Technologies vývojové centrum zaměstnávající přes 250 lidí, zejména inženýrů pro mechanický, elektronický i softwarový vývoj. Součástí lokace je také globálně působící oddělení Sales, kde aktuálně hledáme zástup za mateřskou dovolenou pro pozici Koordinátor plánování prodeje.

Co bude Vaší náplní práce:

Vaším úkolem bude koordinovat plánování poptávky (reportovat plánované objemy produktů, ceny, projektové specifikace) na základě zákaznických potřeb ve dvouročním horizontu a to tak, že budete pravidelně organizovat schůzky se zástupci oddělení Sales, Logistiky a Controllingu. Tyto schůzky budete moderovat a získaná data následně zadávat do SAPu, výstupy pak reportovat dále managementu. Součástí práce jsou také různé analýzy a průběžný monitoring dat, důležitá je proto pokročilá znalost Excelu a vášeň pro čísla, se kterými budete pracovat neustále. Plánování poptávky probíhá na úrovni business unit, která má své zastoupení mezinárodně, proto budete komunikovat denně anglicky. V Ostravě budete součástí týmu tří koordinátorů plánování a také většího týmu oddělení Sales. Celosvětově budete patřit mezi patnáctku CDP (Customer Demand Planning) koordinátorů za naší BU.

Jak si nového kolegu/kolegyni představujeme:

  • Máte SŠ/Bc. vzdělání v oblasti ekonomie, financí či obchodu
  • Máte již nějakou praxi na administrativní pozici v oblasti logistiky/financí/controllingu
  • Umíte Excel používat na pokročilejší úrovni
  • Komunikujete plynule anglicky (úroveň B2)
  • Výhodou je, pokud jste již někdy pracovali se SAPem a také zkušenost z mezinárodní firmy
  • Na tuto pozici se hodí někdo systematický, s analytickým myšlením, zaměřením na detaily a velmi dobrými komunikačními dovednostmi
  • Podmínkou je také ŘP sk. B a ochota několikrát v roce vycestovat na kratší služební cestu v rámci ČR/EU
  • Protože se jedná o zástup za mateřskou dovolenou, smlouva bude na dobu určitou

Co nabízíme my Vám:

  • Profesní rozvoj v mezinárodní firmě a zároveň práce v R&D s neformální přátelskou atmosférou (cca 250 zaměstnanců)
  • Možnost používat angličtinu na denní bázi
  • Flexibilní pracovní doba
  • Home office dle individuální domluvy
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na stravování
  • 3 sick days a 5 týdnů dovolené
  • Multisport karta
  • Benefitní program (6500 bodů/rok)
  • Roční bonus

V případě zájmu tuto volnou pozici nám pošlete prosím svůj životopis.

Kontakt

Veronika Krčová
800 100 618
Vitesco Technologies Czech Republic s.r.o. Závod Ostrava (zobrazit na mapě)
Na Rovince 879
Ostrava Hrabová
720 00
Vývojové centrum

Ostrava